Warning: Illegal string offset 'name' in [path]/includes/functions.php on line 6439
Kontakts baterijai
+

thread: Kontakts baterijai

  1. #1
    Senior Member
    Mar 2011
    1,119

    Kontakts baterijai

    Vajag kontaktus AA baterijas pievienošanai uz plates. Visa problēma tajā, ka baterija nav uz plates, bet gan daļēji iegremdēta. Līdz ar to normāla augstuma kontakts ir par augstu.


    Varbūt kāds ir redzējis kādus citus kontaktus, kas būtu piemērojami šādam gadījumam.


    Gatavam baterijas korpusam no plastmasas nav vietas - jo ir tikai 15mm, bet cik redzēju tie korpusi ir 17mm plati.
    p.s. jā, zinu ka var izgriezt dzelzīšus no konservu bundžas, bet varbūt tomēr ir jau gatavi risinājumi

  2. #2
    Moderator
    Jan 2009
    Rīga
    4,417

    Ko tad nu? Visi priecājas par DX un Aliexpress? Vai galīgi esam aizmirsuši ka farnelī var googlēt?

    Ja sevi cieni, tad pēc lietas, kuras tev patīk, nevis lētāko.

  3. #3
    Senior Member
    Feb 2008
    812

    Nu jā, tā ir problēma ar daļēji iegremdētu bateriju, pats veidoju verķi ar 9V bateriju iegremdētu kādus 5mm plates robā.
    Visi tie kontakti rēķinati uz plakanas virsmas - plates Manā gadījumā izskatās ka kontakti tomēr puslīdz trāpīs, kaut gan dzelžaini vel nav parbaudīts. Ar AA jaskatās, cik dzili gremdēs. visiem tiem Keysoniem datšitos izmēri ir.

  4. #4
    Senior Member
    Jan 2011
    ūdensgalvas pilsēta 27432346 (just phone, no SMS!)
    3,405

    Kad man bija līdzīga problēma, es to atrisināju uzreiz - vienkārši pielodēju vadus pie celles. Reizi pāris gados var atļauties. Mazliet paskrāpēju cellei galus, mazliet pasmērēju ar ortofosforskābi, tad parasto alvas/svina lodi un ātri ar 100 W āmuru. Rezultāts drošs, neviens "aukstais" lodējums nav sanācis.
    Alles was echt ist, ist gut!

  5. #5
    Senior Member
    Mar 2011
    1,119

    Šoreiz lodēt nevaru, jo baterijai vai akumulatoram jābūt izņemamam, lai var mainīt vai lādēt.
    Farneli arī izpētīju, bet neko noderīgu neatradu.

  6. #6
    Senior Member
    Mar 2011
    685

    Ja vien tas nav jādara 100500 eksemplāros, vai nevari pielāgot esošus kontaktus? Nu, piemēram, tas pirmajā postā esošais - nokniebt kājiņas nost un plati taisīt ar diviem iegriezumiem, kuriem blakus ir kontaktlaukumi kuriem pielodē to kontaktu klāt. Nu, sanāk no augšas skatoties tas kontakts sanāk U formā un priekš tām U kājiņām ir iegriezumi platē. Sanāk, ka tas pats kontakts kopā ar bačeni tiek iegremdēts platē un pielodēts nevis pie kājiņām, bet vienkārši augstāk.

  7. #7
    Senior Member
    Mar 2011
    1,119

    Ja vien tas nav jādara 100500 eksemplāros, vai nevari pielāgot esošus kontaktus? Nu, piemēram, tas pirmajā postā esošais - nokniebt kājiņas nost un plati taisīt ar diviem iegriezumiem, kuriem blakus ir kontaktlaukumi kuriem pielodē to kontaktu klāt. Nu, sanāk no augšas skatoties tas kontakts sanāk U formā un priekš tām U kājiņām ir iegriezumi platē. Sanāk, ka tas pats kontakts kopā ar bačeni tiek iegremdēts platē un pielodēts nevis pie kājiņām, bet vienkārši augstāk.
    100500 nav, bet kādi 40-50 būs gan, tāpēc gribēju ko gatavu piemeklēt. Ideja pati par sevi ir laba, ja vien man tās PCB plates ar CNC frēzētu. Ar roku stipri piņķerīgs tas process. Ar fleksi arī tur netiek klāt iegriezt. Šobrīd vairāk sliecos uz atsperīgas plāksnītes izlocīšanu sinusa formā. Kaut kur biju pat redzējis tādas taisnas, ar pārklājumu, kas normāli lodējas. Liekas ka vienā galā bija vēl sašaurinājums, lai var caurumā ielodēt.

  8. #8
    Senior Member
    Feb 2008
    812

    40-50 jau ir normāls cipars lai plates pie normāla ražotāja pasūtītu, kurš visu izfrēzēs. Popovenē frēzē, par citiem neesmu lietas kursā. Sakumā protams jāpārbauda, kā tas strādā

  9. #9
    Senior Member
    Mar 2011
    685

    Tieši tā, 50gab taisīt ar roku taču baigais čakaris, ja uz tādu apjomu katra plate jau maksātu pāris naudiņas. Almiko arī var izfrēzēt pēc prasībām, var starp platēm iefrēzēt gropītes, ja pasūta vairākas plates tā kā kopā vienā sagatavē.

  10. #10
    Senior Member
    Feb 2008
    812

    Atnākuši konektori, kā sasasa pirmajā bildē, izveicu eksperimentus dažus. Ielodēju pārīti maketplates gabaliņa malā un liekot zem maketplates dažāda biezuma plaksnītes/distancerus, eksperimenēju ar maksimali pieļaujamo iegremdejumu.

    Manā variantā (9V jeb krona), abi kontakti stabili trāpa, ja distance starp PCB apakšu un virsmu ir 3mm max.

    Priekš AA max. pieļaujamā distance +kontaktam ir otrs PCB biezums (1.75mm?), priekš AAA tikai uz plates. Bez tam, iegremdējot AA nekas netiek iegūts vietas ziņā, jo standartā konektora augstums virs plates ir apm 1mm augstāks par AA diametru. Lai kaut ko ietaupītu, ar konkretajiem konektoriem, laikam jānodarbojas ar kniebšanu un frēzēšanu, kā aprakstīts augstāk.

+